Thursday 11 August 2011

wedding Card

huuhu..
2 hari aku menungu hari yang hujan & mendung
menjadi cerah....
tepat jam kol 1.p.m aku betemankan member...
ke pejabat pos mini kat plaza pekelling..
first yme pg nie...
redah jer lah kan..
masing x tau lah katekan....
akirnya jumpa jua.....

akak bg saya stem 100kpg  yang 60sen
huhu..melayang wit aku Rm60 arie nie...
hehhehe..x per kenkawan puya pasal
aku beanja ek....
hehhehee

balik opis sempat lg tido 1/2 jam..hehhe
BZZZzzzzzzzzz

bagun kol 2...solat
then
aper lg kejer lah siapkan kad yang belom diletakan stem
nasib baik awek tomey ader tolong den..hehhehhe
so satell lah semuanya..hehehhehe
wat mase nie masih ader lg member yang belom hantar alamat..
yang 2 kita hantar kemudian k...
kite akan hantar fasa pertamnya esok hari.....

10Q abg posmen...:)

No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura