Wednesday, 7 December 2016

onde onde lunch time


Assalamualikum
sape lapar
jangan lupa singgah ke onde onde makan
sedap sangat
layan jer lah gambar hokey...





sagu gula melaka



Tuesday, 6 December 2016

Awning Strach membantu anda kelihatan kemas





nengok hakak jadi model sambilan untuk awning strach..

kenape korang kena pakai awaning strach.mai hakak nak habaq


TESTIMONI CUSTOMER
tudung terletak kemas bila menggunakan awning strach

testimoni diri sendiri yer...

tudung nie kain satin...
memang susah nak betulkan nasib baik ade awning strach.

SAPE BERMINAT BOLEH LAH 




Wednesday, 16 November 2016

SiManis ke Wedding

Assalamualikum
Ini cerita minggu lepas..
Bila simanis baru dapat kaki.

Saturday, 29 October 2016

KOTAK

Ini kisah erynaqaireen
Kotak dan Eq memang tak dapat dipisahkan
Dari baby hingga skrg 1tahun 2 bulan memang tak dapat dipisahkan
Sampai lunyai kotak dikejarkan oleh eQ..

Kita layan jerlah gambar
Erynaqaireen dan kotak-Kotaknya

Thursday, 27 October 2016

CHIA SEED ?

 Tak mau habaq banyak2 biar gambar berbicara








Friday, 21 October 2016

Bidadari tidur

Assalamualikum
kisah eryna Qaireen lagi
malam tadi kepenatan bermain
pagi nie kita tukarkan pampers pun x bukak mata...
hurm...anak oh anak...semoga awak menjadi anak yang solehah







Tuesday, 18 October 2016

Doakkan kembali

Assalamualikum
sejak akhir2 nie susu dah makin bekurang
kdang2 pikir jugak kenape kurang
tapi daku membiarkan sahaja
setiapkali pump dpt 4oz sahaja
eryna minum 12 oz sehari
kalau memikirkan memang tension
setiap saat memikirkan
tetapi sebenarnya itu membuatkan lagi bertambah stress
so bertambah droplah susu....
namum sekarang 
aku buat tak ada ape yang berlaku.
happykan diri
mcm tak ade ape2 berlaku

Ya Allah kembalikan susuku
sepertisediakala 
Amin..





Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura