Sunday, 15 February 2015

Amalanku....

As salam
Kongsi apa yang anim
amalkan semasa TTC
Lain orang lain amalnya

1. Setiap hari anim akan bezikir
SubhananalAllah
Allhamdulillah
Allahhuakbar
Di sepanjang jalan anim
ke tempat kerja (anim x kira pun berapa) dlm hati niat kita nak ape.
2. Anim bersedekah x kira jumpa peminta sedekah kat mana2 pun. Jgn pikir org tu betol @ tipu kita.(sambil tu niat dlm hati)
3.Solat Duha (setiap kali sujud dan doa mintak)
4. Solat 5 waktu (setiap sujud mintak)
5.Setiap kali minum Air (Doa ,selawat dan niat) becakap dengan air .
6. Hati kena iklas. Jangan pikir negatif pasal orang.
7.sentiasa tersenyum walaupun org melukankan hati kita.
8. Banyakkan baca Al fatihah
9. Banyakkan baca Bismillah.....

Selamat beramal

Kalau anim ingat anim bg tau lagi yer...
Anim tulis aper yg terlintas di hati jer nie....

Friday, 13 February 2015

SEPI

Assalamualikum

lama anim menyepikan diri
dah 2 bulan anim x tulis entry
menyepikan diri
melayan perasaan
yang anim pun tak tahu
sepi tanpa berita
blog dah bersawang

aper pun anim ada berita gembira
buat semua kawan2 bloger yg follow anim
dan yang mendoakkan anim

andainya berita anim ini
membuatkan ada yang sentap
maafkan anim
anim paham perasaan orang yang TTC
mcm anim
aper pun jangan mudah berputus asa..
semua orang kena kuat
mcm yang anim lalui

ingat semua kawan2 TTC
Allah adalah kekuatan kita
Hanya pada Allah tempat kita mengadu
mintalah apa sahaja
dia maha Mendengar.




Friday, 12 December 2014

Alhamdulillah

Bertemu lagi kita
Dengan hari yang barakah
Jangan lupa banyakkan berselawat
Keatas nabi junjungan kita....

Doa apa yg dinginkan
Banyakkan bersedekah
Insyallah dimakbulkan...
Amin...

Thursday, 11 December 2014

Elken Spirulina- Persediaan Hamil


bagi persediaan hamil wanita harus menyediakan nutrien yang secukupnya bagi mengandungkan bayi yang sihat.
5 FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KESUBURAN
seperti gambar diatas.....
jika kita ingin memiliki anak 
PEREMPUAN
suami lebihkan makan berakali
Isteri lebihkan BERASID

LELAKI
suami lebihkan makanan BERASID
isteri lebihkan makanan berakali

Tuesday, 9 December 2014

apa motipnya....


Assalamualikum
korang kenal kan yang bawan nie
Chef Riz with tunanganya Shikin maembong
kakak emama n chacha maemong
tp sekarang dah jadi bininya
yg tepi belah kiri tu my upline
K.ila & abg shanm yg tukang amik gambor
yang banyak berkorban
susah payah dari ipoh, perak 
turun HQ elken semata-mata nak jumpa anim
untuk BAKAR balik semangat 
anim yang dah lama terkubur didalam jasad nie....
selama 7 tahun aku join Elken.....
aku adalah silent member....
setelah jadi manager
orang lain dah jadi jutawan....
aku masih lagi pengurus 
sepatotnya
aku pun bakal Jotawan
ahks.....
biar ada impian...jangan berangan saje..hehhehehhe
cayok anim
u can do it
percaya pada diri

sape kate biz MLM kita x boleh kaya
yang selalu kaya upline
pemikiran kita mengatakan 
selalunya
yang atas akan jadi kaya
sebenarnya 
nanti anim akan terangkan detail kalau korang nak tahu.



Monday, 8 December 2014

Tuesday, 2 December 2014

Thanks sayang YOU ARE THE ONE

baru sehari outstation
en soami dah say rindu
ahaks...
sebelom nie en somi x macam nie
selalunya dia akan sibuk
call pun tak
sms pun tak
masing2 sunyi sepi
mcm x der handpohe
suami ingatkan bini dah tido
bini ingatkan suami sibok ngn kursus
lasly dua2 x call....hehhehehheh
inilah realiti kami
berdua sejak zaman bercinta lagi
saling memahami
pelik kan.....

thanks sayang
bagi video nie kat ayang......
I LOVE U SO MUCH
(kalau korang baca ayat nie mesti nak muntahkan sorry yer)

sape rajin negok lah video nie.....
en somi kite bg kat kite




Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura