Monday, 11 May 2015

Si ikan keli

As salam
Weekend kemarin masak
Almaklomlah adik ipor ngn adik dtg
So kitaowang mkn besor.

Dalam makan besor tu
Stock ikan keli ade lagi
Dalam peti ice.
So dalam pikiran nak masak ikan keli goreng jer lah...hehhehe

Nak dijadikan cerita...
Ikan keli melompat dari kuali
Hahhahhaha
Gara2 api kuat sangat kot
Sebab anim jarang goreng si ikan keli.hehhehhe

Alkisahnya dia meletop dan melompat dari dalam kuali...
Minyak terpercik dan
terkena lah pada tangan....
Dan bertambahlah parut dia.

Friday, 8 May 2015

Sayu dihati...

Assalamuaikum
Alhamdulillah dah genap 26 minggu 1 hari
litte kalip membesar dengan jayanya
disebabkan mummynya naik berat 5 kg dalam sebulan

dah kena tegur dengan k mesi
hehhehhehe
pas nie kena lah kontrol makan
hhaahhahhahha

berbalik pada syu dihati anim
entahlah
rasa sayu pulak nak beli barang bby
sebab sebelom nie belikan baju bby untuk
anak kawan2 anak adik anak kakak
kali nie belikan untuk anak sendiri

entah lah perasaan rasa sayu
tu tiba tiba jer datang
itu baru pikir belom lagi pg beli
mau melelah air mate dekat kedai barang bby agaknya.

cadangnya 15/5 nie baru nak belikan barang bby
entahlah aper perasaan mase tu
doakan semuanya berjalan dengan lancar..
Insyallah





Sunday, 3 May 2015

Berbudi pada tanah...

Assalamualaikum
gara2 x balik kg
disebabakan kereta rosak
kami lakibinik buat projek tanam pokok
jus untuk makan2 jer
bukan untuk menjual..hehheh
pokok limau kasturi dan limau purut jer
tuan tanah action jer tu tanam pokok hahha
padahal semua proses en laki yang buat hehhehheh




# 24 minggu 1 hari


Monday, 27 April 2015

Bebekal di hari isnin

As salam
Harienie bawak bekal ke opis
X cited coz dpt bekal free dari member .brand tupperware lagi u ...
Harie nie bawak nasi lomak...
Bukan buat yer.tp beli ..hehhehe just suruh orang tu letak dlm bekal jer.hehhehe

Tuesday, 21 April 2015

Rejab Yang Dinanti


Assalamualikum
lagi 2 bulan kita akan bertemu Ramadhan
sebelom bertemu kita
melalui bulan rejab yang penuh dengan pahala
Apapun perbanyakkan amalan dibulan yang mulia ini
doakkan kita sampai bulaan Syaaban dan Ramdhan
Insyallah....

Thursday, 16 April 2015

Supplement

Alhamdulillah
sepanjang mengandung
tak ada apa masalah

anim mengamalkan 
suplement terbaik 
untuk bakal little qalip

di sini anim kongsikan dengan korang semua 
product dari ELKEN




ini lah yg saya amalkan
Alhamdulillah
sampai sekarang x ada apa2 masalah
kalau nak tahu lebig lanjut
boleh lah PM hanim


Monday, 13 April 2015

Baju Mengandung

Alhamdulillah
Harie nie Genap 5 Bulan 2 minggu 4 hari
usia Litte Qalip or AH junior
dalam kandungan

Rasa cepat jer masa berlalu
mase mula2 dulu
Mengomel sorang diri
Perot nie x nak besar ker
bila nak besar
lambatnya
hahaahahahha
sebab rasa penantian itu penyiksaan.
hehehhehehhehhe

Bila perot dah besar nie
rase semua baju dah tak boleh pakai
alahai...susahnya nak cari baju mengandung
weekend lepas cari baju mengandung
tp satu pun yang tak berkenan .
heran bin ajaib betol lah
aku pun tak tau nak beli baju yang mcm mana
nak pakai baju yang macam mana
sampai mengomel dalam diri
Alahai susahnya nak cari baju...





Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura