Sunday, 3 May 2015

Berbudi pada tanah...

Assalamualaikum
gara2 x balik kg
disebabakan kereta rosak
kami lakibinik buat projek tanam pokok
jus untuk makan2 jer
bukan untuk menjual..hehheh
pokok limau kasturi dan limau purut jer
tuan tanah action jer tu tanam pokok hahha
padahal semua proses en laki yang buat hehhehheh




# 24 minggu 1 hari


Monday, 27 April 2015

Bebekal di hari isnin

As salam
Harienie bawak bekal ke opis
X cited coz dpt bekal free dari member .brand tupperware lagi u ...
Harie nie bawak nasi lomak...
Bukan buat yer.tp beli ..hehhehe just suruh orang tu letak dlm bekal jer.hehhehe

Tuesday, 21 April 2015

Rejab Yang Dinanti


Assalamualikum
lagi 2 bulan kita akan bertemu Ramadhan
sebelom bertemu kita
melalui bulan rejab yang penuh dengan pahala
Apapun perbanyakkan amalan dibulan yang mulia ini
doakkan kita sampai bulaan Syaaban dan Ramdhan
Insyallah....

Thursday, 16 April 2015

Supplement

Alhamdulillah
sepanjang mengandung
tak ada apa masalah

anim mengamalkan 
suplement terbaik 
untuk bakal little qalip

di sini anim kongsikan dengan korang semua 
product dari ELKEN




ini lah yg saya amalkan
Alhamdulillah
sampai sekarang x ada apa2 masalah
kalau nak tahu lebig lanjut
boleh lah PM hanim


Monday, 13 April 2015

Baju Mengandung

Alhamdulillah
Harie nie Genap 5 Bulan 2 minggu 4 hari
usia Litte Qalip or AH junior
dalam kandungan

Rasa cepat jer masa berlalu
mase mula2 dulu
Mengomel sorang diri
Perot nie x nak besar ker
bila nak besar
lambatnya
hahaahahahha
sebab rasa penantian itu penyiksaan.
hehehhehehhehhe

Bila perot dah besar nie
rase semua baju dah tak boleh pakai
alahai...susahnya nak cari baju mengandung
weekend lepas cari baju mengandung
tp satu pun yang tak berkenan .
heran bin ajaib betol lah
aku pun tak tau nak beli baju yang mcm mana
nak pakai baju yang macam mana
sampai mengomel dalam diri
Alahai susahnya nak cari baju...





Wednesday, 8 April 2015

My Home

Kuaters


Alhamdulillah satel semua
proses pindah rumah
cuma masih belum siap kemas sepenuhnya
Almaklomlah
balik keje penat dah terbaring

menunggu sabtu ahad
itu pun kalau x ada aktiviti
insyallah kena siapkan sebelom
bby membesar dan perot membesar

heheheheh
ape pun terima kasih en suami kerana banya bantu binik
yang banyak akai nie
hehehehehe

Wednesday, 1 April 2015

Masjid Selat Melaka with MoM

me n my mom...masjid selat Melaka


aku yang mengantuk bcoz sinaran matahari
20week 3 Day

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura