Saturday, 20 September 2014

JJCM- Nasi Dalca


 jalan2 cari makan
kami disini
aku x pasti apa nama kedainya


















Thursday, 18 September 2014

TTC-Cik P belom datang

Lama x konsi pasal TTC
kali nie cik P datang lambat
tanda tanda dah ada
jerawat manis dah mula timbul

so aku menunggu dengan sabar
bila dia akan muncul....
kerana perlu
habiskan clomid lagi
4 cycyle..

Wednesday, 17 September 2014

Note RM 5

As salam
Aku nak kongsi dengan korang
Tips menabung RM 5
Setelah aku mencubanya

Kalau aku x cuba kompom aku x kongsikan dengan korang
Alhamdulillah berjaya
Akhirnya....

Selalunya kalau dpt note RM 5
Aku guna jer
Kali nie tak lagi
Aku simpan dalam bekas
Alhamdulillah raya tahun 2014
Aku x kalot dah nak siapkam duit Raya untuk anak buah aku
Sebab note RM5 dah banyak dlm bekas .
Aku cuma tukar note RM 1 jer. 100
Itu pun tak habis bg kat kanak2...
Tahun nie duit raya x der lh gangu duit gaji aku nk balik raya n shoping raya.

Thursday, 11 September 2014

Buat Bintang Hatiku



Dengarlah bintang hatiku aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku hanya kaulah yang ku tuju
dan teringat janjiku padamua suatu hari pasti akan ku tepati

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
walaupun ku tahu ragamu tak untuh
Ku terima kekuranganmu dan ku takkan mengeluh
Kerana bagiku engkaulah nyawaku

Dengarlah bintang hatiku aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku hanya kaulah yang ku tuju
dan teringat janjiku padamua suatu hari pasti akan ku tepati

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
walaupun ku tahu ragamu tak untuh
Ku terima kekuranganmu dan ku takkan mengeluh
Kerana bagiku engkaulah nyawaku

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
walaupun ku tahu ragamu tak untuh
Ku terima kekuranganmu dan ku takkan mengeluh
Kerana bagiku engkaulah nyawaku

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
walaupun ku tahu ragamu tak untuh
Ku terima kekuranganmu dan ku takkan mengeluh
Kerana bagiku engkaulah nyawaku
Kerana bagiku engkaulah nyawaku



Happy anniversary 2014

as salam
lama sepi 
tanpa sepatah kata-kata
aper pown nengok gambor lame2
yg 3 tahu lalu diatas pelamin..




thank en yayang
walaupown kita masih berdua
Alhamdulillah 3 tahun kita umpama belangkas
(x gitu)
tapi kebahagian onak dan duri kita lalui 
sesah payah bersama
rindu awak berirubu lemon
setia hingga hujung nyawa
aku akan menjagamu
Setia hingga ke JAnnah


Saturday, 23 August 2014

Halfmoon versi neenanuar

As salam
Lama x post
Hampir besawang blog
Hehhehje
Aper pown anim
Postkan satu pic utk korang semua
Anim pakai tudung belajar dr bloger
Neenanuar...
Kalau nak tau
Kena terjah neenanuar punya blog

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura