Tuesday, 20 March 2012

culik....

sebok dengan kes culik 3-4 minggu nie
jap td awal2 pg
kawan2 opis aku sebok dok cakap pasal culik
arie nie ader gadis fom 3 kena culik pulak

dia g tau penculikan itu berlaku kat pahang
remaja perempuan lak 2
dia culik tyme 2 perempuan 2 dalam keta
yang lihatnya ramai lah 2
huhuh

aper yang diorang tengok 2
bakan drama,bukan raja lawak,bukan mentor, bukan AF lah 
2 adalah realiti
tolong lah ada sikap prihatin dalam diri
bayangkan kalau remaja 2 adik,kakak kita
aper harus kita buat
tengok saja
.....

Apalah nasib remaja tersebut
Ya ALLAH aku memohon kepadamu
semoga dia terselamat daripada manusia yang jahanam itu
Ya ALLAH berilah hidayah kepada hamba2 mu ini..
kuat kan semangan dia untuk berjuan melepaskan diri
dari manusia yang x ada peri kemanusiaan itu
amin

3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aneem...semoga Allah lembutkn hati penculik tu utk melepaskn gadis2 tu.Klu trjadi kpd kluarga kita..mmg xdpt dibygkn camna....

aneem said...

waalaikum musalam akak..
mudah mudahan gitu lh akak.
rasenya x tido lh selagi x jumpa...
sama2 lh kita doakan yer akak

cIk JanNah said...

ya allah zaman sekarang nie dah macam2. culik menculik tu dah perkara biasa dah. nauzubillah. jauhkanlah dari ahli keluarga kita

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura