Tuesday 6 November 2012

DiBukakan Hidayah untuk ke Jalanmu

Allhamdulillah....
Terima kasih ya Allah
kerana membuka hidayah ke atas diriku
untuk mengenalimu dengan lebih dekat

kerana aku tahu
sebelom ini
aku buta untuk mengenalimu
aku alpa dengan duniamu

Kini kau bukakan hidayah untukku mengenalimu
dengan mengenal tajwib di dalam buku IQRA
aku menegnalimu dengan begitu sukar
kerana aku tahu aku buta segala huruf jawi
kini tidak lagi selepas mengenalimu IQRA

dahulu ustaz @ ustazah suruh aku membaca jawi
lidahku kelu
tidak tahu apa yang perlu aku 
tuturkan
ejakan
begitu butanya aku

kini tidak lg setelah mengenal
ini




2 comments:

Asmar Arafad said...

hai bw here, done follow u
http://asmarpunyablog.blogspot.com

sury said...

insya allah...kebaikan sentiasa dirahmati Allah

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura