Wednesday 29 May 2013

SF Beauty

As salam
kome tau x pasal product SF beauty 2..
aku pown x tau
setelah mengoogle
baru lah aku tau
rupaya product Kosmetik
hehehhee

itu pown td
aku tanya kat sorang kakak nie pasal muka dier
sbblm nie aku nengok muka dier biasa2 jer
tergerak hati lak aku nak tanya
lepas nengok muka dia lain hehehhehe

teringin juga nak cantik
buka dimata orang lain
tp dimata suamiku
hehehheheh
jangan salah paham pulak
hehhehehhe

setelah mengoogle baru lah akau tau
produt nie buatan malaysia
pengasasnya berasal dari kelantan
wanita lagi tu....

ada 2 jenis set tau
set vita-C
set vita-E
ada set percubaan tau
try lah beli yang trail dulu
kalau korang nak try..
aku pown nak try jugak nie
tp x tau bila nak odernya hehhehe







No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura