Sunday 19 June 2011

bufday boy..vs father day

balik dari beli barang kat pasar pagi ...
sambil drive aku melayan Hot Fm di radio....
tetibe Faizal Ismail wish appy father day kat semua owangyang menjadi ayah in the world
tetibe aku teringat..
alamaak mcm maane aku leh lupe bufday En yayang
(tp sblm 2 kat fikiran aku ingat bufday dia jer)
tibe harinya aku leh lupe lak..
my b kepenatan mencari cadar pengantin..
abis semua kedai kat Jalan Tar 2 aku masuk...
kamdar,gulatis, maya,sogo,maydin....
dah ah paking keta kat Pertama
punya lah jauh jalanya..
lastly beli cadarnya kat jakel...
pas beli punya lah jauh nak ngankut cadarnya
nasib baik ader adik kesayangan n adik ipar yang rajin
(puji cikit ) ahaks..
balik 2 p cari kedai makan ....
tourisnya adik ipar lastly cari kedai nasi lemak kat area Kg baru x jumpa..
lastly makan kat kedai tomyam kat Bandar baru Selayang.
boleh tahan lah ..sampai umah dalam kot 12.00pm
mcm mane aku leh lupe...
tp aku msj en Yayang dia g tau dia dah nak tido dia penat
(mcm mane lah aku leh x teringat langsung) 
aduhai..
xpasal2 majuk satu hari..
aku pown x berani nak cal @ msj..
angin satu badan dia..
En yayang mapkan saye yer..
x ader niat nak melupakan...
pas nie kite x akan lupakan ek..
(tp present dah kasi kan...hhehhehheh)



No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura