Friday 3 June 2011

Jumaat....

Alamak.....dah pukul 7.00am nie....
lambat lg aku p kejer.......
dGn cepatnya besiap....
7..10am aku  sudah menyusur di Jalan Ipoh menuju ker Jln Tun Razak(sbb opis aku di sini)
alahai jem pulak kat Bulatan Ceras n Hentian Taman Wahyu.......
mcm mane nak speed nie keter gerak mcm semut dah.....alahai anem..alahai anem.....
(jam x befungsi atau telinga yang dah x berfunsi)
then tiba kat jalan duta  boleh pulak aku speed ngn laju tyme 2 belom kol 7.30 lg hehhehhe
alamak nak wat U thurn banak lak lh keta nie......
relax ..relax jagan gelabah dah lambat2 jer....
dah nasib badan harie nie..hehhhe
jam di bangunan kol 8.01 am.tp belom lg tyme 2...(argh jam nie wat aku cemas jer)
naik bhg paking....alhamdulillah masih ada pakingku Rezeki nampak..hehhehhe
dengan lagkah yang laju menuju ker opis ......
alahai lambatnya 17minit.....
nasih badan nak wat mcm mane
jumaat..jumaat...JUMAAT......

No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura