Monday, 22 July 2013

Menu Iftar ke 13 hingga 19 Ramadhan

Alhamdulillah
dah sampai Ramadhan yang ke 12 dah hari ini
pada kaum ibu-ibu
mesti bingung macam saya nak
menyediakan  juadah macam saya kan

tahu ini
sememangnya buntu untuk membuat juadah kerana
En yayang dah duduk bersama
tahun lepas en yayang duduj Jauh x kisah sangat lah
sebab boleh taupown kat Bazar jer
hehhehheh

Alhamdulillah
semalam dah buat menu untuk berbuka:-

13 Ramadhan - Asam Pedas ikan Pari Tumis + Kangkung Rebus + Sambal Belacan

14 Ramadhan - Taucu Daging + Tumis Sawi Bunga + Sambal Belacan

15 Ramadhan - Ikan Talipia Kukus + Air asam Kicap + Sup sayur campur

16 Ramadhan - Ikan Rebus Goreng + masak Lemak Pucuk.

17 Ramadhan - Daging Masak Merah + Sayur

18 Ramadhan- Nasi Tomato + ayam masak Merah + Acar timun

19 Ramadhan - sotong masak merah + Tumis bendi


3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Sedap2 juadah ifftar Aneem.

Norhasniza Khalid said...

wah! rajinnya dia.. hihi

Anim Daim said...

k.ati: sedap lah sangat ...hehhehe kadang2 x ada rase sebab puasa hehheheheh..
terpaksa lah tambah garan or gula

+Norhasniza Khalid: rajin lah sangat masak simple2 jer lah k.nor

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura