Monday 22 July 2013

Menu Iftar ke 11 dan 12 ramadhan

Assalamualikum
menu nie telah selamat dilaksankan
hehehheheheh

inila lah hasilnya...yum..yum
teringin sangat nak makan
spagetthi bolognese
apa lagi menu iftar
yang ke 11
spagethi Bolognese Ayam Sahaja selalunya aku buat daging + Meat Ball
selain spagethi
ada lg menu lain
ikan Talipia masak Pedas + Pajeri terung

Pajeri terung nie request dr en yayang
aku nie dah lah x berapa nak pandai buat gulai nie
hehhehhehhe
sbelom nak buat 2 aku search dulu kat tenet
pas2u baru aku buat
hehheheh
Alhamdulillah jadi juga Akhirnya
siap dapat puji lg 'SEDAP' pas nie boleh buat lg...


iftar hari ke 12
Pasta  Bolognese Ayam + Mashrom + Sosej Black paper
yang nie resepi baru aku cipta hehehhe

Nak try
next entry anim Bg Rasepi...




No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura