Wednesday 24 August 2011

CUTI RAYA vs CUTI KAWEN

alang2 nak balik kg cuti taya kan
so balik terus lah coti kawen....
mula2 pas raya nak masuk balik kejer 
2 hari (5/9 n 6/9)
memandangkan jarak n perjalannan yang jauh 
pas2 lak cos ting yang tin 2 hari nak balik KL 300
baik haku amik coti jer
terpaksalah mengambil coti
harap2 bos bersetuju lah ngn cuti 2
hengat nak jumpa bos 
tp bos arie nie coti lak
so nungu esok lah pulak
(sebenrnya ah lame nak jumpa bos tp segan lor nak mintak coti
 coz baru jer masuk kejer kat cini nak mintak coti pjg pulak)
-
-
-
-
-
sbb2 itu lah dari sehri ke sehari aku nak jumpa bos terbantut niat 2
tp sok terpaksa n dipaksa jumpa bos gak
alahai seganya nak g tau nak cuti pjg sbb nak tawen
bos aku ok 
cuma aku segan jer ngn dia
-
aku dah mula start cuti isnin nie (29.8.11)
sampailan Isnin bulan depan (19.9.2011)
kpd sesape yang nak cari aku 2 
boleh jumpa aku di kg ek.....

jempotlah ke umah den:
makan nasi minyak....
x payah bayar free of charge
siap leh bungkus bawak balik lg 
hehhehehhe



No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura