Wednesday, 9 November 2011

Orang Baru raya.....

As salam...
kini aku kembali...
yeyyeyyeyyee haa..
setelah 4 hari coti berblog n bekerja hehhe
maklumlah balik raya kat kg
kat kg lak x der line internet
-
-
5.11.11
dah sampai kat kg....
bako lomang (thn nie x wat ketupat)
then bawak mak suping kueh raya
kiter x buat juadah berat2 (coz malas nak basuh pinggan)
-
-
-
6.11.11
Raya AidilAdha
maklumlah taun pertama jadi isteri
n
 beraya bersama suami terchenta
taun pertama tangan suamiku dapat ciuman istemewa dari wife tercenta
(gediz nya entry)
pagi2 dah kelam kabot bangun awal nak p sbyg raya
then balik rehat2 kat umah
suami ku ikot abgku pusing satu kg
maklumlah abg iparnya bujang lg
so jadi bujang  jugak lah bila ikot abg ipar hehehheh
bini kat umah dah lupa seketika(jgn mare yer En yayang)
gitu lah kisahnya raya aidiladha
-
-
-
7.11.11
benda yang x diplanning
tetiba jer ikot
akaku cadang nak ker penang
nengok kakaku sakit
so semua join lah kecuali abgku
kena jga umah ehhehe
sampai gak penang akhirnya
akibat kepenatan drive 
aku ponteng keja 
arie selasa
-
-
-
8.11.11
hari cotie 
besenang lenang pn aneem
. ~.


2 comments:

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...folllow pakjoe blk tau heheheh

aneem said...

time kasih..kiter baru jer berjinak2 ngn blog nie...
x lah setere pakjoenya blog...
nti kiter p sekodeng ek...

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura