Friday 9 December 2011

bufday gurlz sakit

8.12.2011
my bufday yang ker 24 years old
last kusus boleh demam lak...
siap majlis penutup aku x masuk 
sijil member ak tolong ambilkan hhuhuhu
cian dia ...aku manyak susahkan dier
sehari suntuk aku pekena dia
balik kusus pown aku soh dia drive....
memang x larat giler tyme 2..
dah lah panas sangat.....
mlm nya aku call husband g tau dah nak tido 
aku cakap dah x larat sangat...
sbb tau nati husband akan call aku nak wish bufday....
aku g tau nak tido dah...so dia x gangu sbb aku demam just antar msj jer
 bila nengok pg nya ada msj
n dia cal kol 6.15 pg tyme 2 aku dah terjaga memang x leh tido pown
first tyme bufday seorang pesakit....
hope pasnie x jadi mcm nie dah.....

today yayang datang KL....
miss yayang


No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura