Monday, 13 February 2012

kenduri....oh kenduri.....

sabtu n ahad
harie ini dipenuhi dengan majlis kenduri...
kenduri kawan chenta n kenduri kawan husband.....
sabtu kenduri kat tapah n meru,ipoh
majlis yang kat tapah majlis kawan aku...
satu poli ngn aku..
paper pown aku wish moga diorang bahagia...
amin.....
then majlis kat meru 2 kawang en husband kawan satu poli dier gak....
aper2 pown tahniah yer...
join the married club....hehhehheh

Ahad....
arie nie majlis tunang kawan tyme aku kejer kat sekolah arie 2
aku kenal diowang pown  sbb aku nie despath tyme kejer kat sekolah dulu
maklomlah
rajin p pejabat pos
x sah kalau x nampak muka aku kat pjbt pos ari2....
kalau aku x datang ader yang diaorang akan tanya....
maklom lah aku nie
customer tetap diowang......
ahaks.....
tp skrg semuanya dah x der masing2 dah pindah yang tinggal kat citu hanya pejabat pos lame jer...ahaks...n kenangan terindah.....
arie nie minah pos nie tunang....
paper pon congatz k....

then 1 lg kenduri adik kawan husband aku kawen....
kat kg talang kuala kangsar......
so dah lalu nak balik tapah singgah jer lah....
maklomlah makan free....
entah lah sejak akhir2 nie suami aku rajin sangat datang kenduri hehhehehheh
2 week lg ader kenduri lg...hehhehehhehe
so balik kg lg lah aku..hehhehehheh

3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aneem..kat sini pon setiap mggu org kenduri gak.Skrg org kawen xyah tggu cuti sekolahkan?Cuti sabtu-Ahad....jalan jer.

zOeY zAu YaH said...

kyg mkn kenduri je kan hihi..

aneem said...

Aziatie: Walaikumusalam...tau x per....pengantin baru dah x sabo2....

zoey: Alhamdulillah rezeki...kenyang dapat mkn free dapat dogift lg....hehhehhe

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura