Thursday, 23 February 2012

semuanya baru....

arie nie ader barang baru lg dapat....
.semalam pown ader barang baru dapat gak..
.korang semua nak tau ker barang baru aper yang chenta dapat
-
-
-
-
-
-
-
ye ha..ye..ha..
barangya ialah
komputer...
chenta dah lame kejer tp baru semalam dapat komputer
dah dekat setahun kat cini....
begitulah citernya
punya lah lembab si admin nie wat kejer
x tau lah kenape
nasib baik ah bos nie sangatlah baik hati
kasi chenta guna diernya laptop
sebabnya laptop dia tersangatlah banyak
bersepah2,,,
hingga takot bilik dier kena rompak...
sampai ,...
arie 2 kitaowang kemas dier nya tempat
dia letak bawah sofa bed jer.....
hui...bos2....
takotnya pasal...
arie nie lak admin kitaowang bg   name tah soh gantung kat patisyen masing2
aduhai...dah dekat 2 tahun semua owang ader kat cini baru sekarang diowang kasi
huuhuhuhu
memeng lembab lah admin aku nie(terkutuks sudah)
menang kura2 kalau lawan ngn dier.....

sekian wasallam..
bebelan dariku...

2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aneem..klu admin trrrrrrbaca n3 ni maunya tersentap dia..hihi

aneem said...

kompom lah...kemarin tyme nak antor com nie pown dah sentap...
coz anim jerit2 mane com.....
masuk kejer dah kat setahun dah...

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura