Sunday 4 March 2012

masa begitu cepat

hari yang begitu cepat berlalu
esok isnin dah muncul
itulah roda kehidupan di dunia ini
hari yang dinanti bakal tiba jua

hari aper yer
hari senin ker
ops mungkin juga
esok hari kejer
hhahhahahha
setelah 2 hari bercuti
kini aku kembali meneruskan kerja yang terbengkalai
ader lah 2 3 OMM yang belom siap dibelek habis oleh aku
ah...lupakan kejer wat sementara waktu
becoz hari selasa lebih penting

kenape selasa lebih penting
munkin menentukan aku sah atau x sah kawen
ops tesilap pulak
sah pebagai penjawat awam lah
hhehehhehe
selasa adalah hari aku menduduki exam
setelah sekian lama menungu harinya
setelah sekian lama otakku yang bekarat ini
untuk dineutralkan kembali...
paper pown kawan2 doakan saya yer..
moga lulus....
Amin...

No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura