Friday, 9 March 2012

nasi lemak + Tea`o

As-salam
ops entry kali nie x der kena mengena ngn
nasi lemak kopi`o yer
hehheheheh
pagi nie aku kelam kelibot datang kejer
semalam lepak sampai kol 12.
umah beras merangkap abang iparku
p nengok n lawat2 orang demam
pas 2 sembang nya sembang kol 12 lah aku balik
mataku selalunya pukul 10.30 dia akan tutup automatik
tp mlm nie dipaksa oleh tuan badan jgn tutup
so aper lg pagi td dia mintak diqadokan
mata yang x terpejam semalam...hehhehe
aper lg pagi td jam berbunyi .......
tp.....penyakit AWAL Lg nie...
bila dah sedar Orang dah Azam
kelam kelibot lah aku......
sampai X sempat nak buat Breakfas tok suami
kain pown aku tingalkan Kat anak buah aku untuk jemur
hahahahahha
Map lah yer Syarifah wawa....

cerita disebalik Nasi Lemak + Tea`o
selalunya aku bawak bekal dari umah
arie nie dah aku terbangun lambat
so terpaksa lah beli nasi lemak
n buat tea`o
hhehehhehheh
paper pown boleh lah janji makan
tp masalahnya bila mkn nasi lemak nie
mata aku dah jadi layu..
layan jer lah
aku rase nak jer beli tongkata letak kat mate nie.....
alahai.....
mata Oh mata.....
from:www.seleramalaysia.com

2 comments:

cIk JanNah said...

biasa kan? kalau makan nasi lemak jer mesti mengantok! tak dpat nak elak. haha

aneem said...

ahaks...itu sebbab nem kalau pg bawak bekal dari rumah....
sbb dah bangun lambat beli jer lah aper yang ader kat kedai....
yang Express hehehhhe

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura