Wednesday 18 April 2012

sebok..atau menyibukan diri

tengok...tengok...
aper yang kita wat aie nie
sampai lupe nak post
aper2 kat bloh nie
nasib baik x bersawang
hehhehhehe

arie nie sebok cikit
sbb nak siapkan kerja ayang aku tangguhkan pada bulan 1 arie 2
aku bukan x nak buat
tp disebabkan aku nie budak baru belajar
so x baper baham sangat lah nak menelah
OMM yang menbuatkan kepalaku pening2 lalat nie
dengan x aper2 benda yang aku x tau..
tp aper2 pown aku kena tau jugak
Alhamdulillah
sekarang nie dah pandai dah
....

kite harap pas nie kite x akan tangguh2 lg kejer nie

p/s: anim pas nie jangan tangguhkan lg yer kejer2...:)

2 comments:

Abang Karu said...

aa igt tuu...x mo tangguh2 lagi (^__^)

Unknown said...

okey..pas nie dah x mo tangguh2 dah...

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura