Tuesday, 12 June 2012

KL tower aku datang

tengok dulu
jap lg kite edit lain ok
wajah Kl tower yang aku take

tau x per dia buat....?

jap lg kite nengok okey....
tyme kiata owang datang ada pesta ...negori Perlis


tyme tok beli tiket..
x lah ramai sangat .....

mase dalam lift.....saje mengediz......

pada ketinggian 250M gayat kot kalau negok kat bawah nie.
aku pown lupa aku posing kat rumah aper nie......
tp sblm masuk 2 memang banyak jenis rumah kat situ....
ada rumah kelantan n mcm 2 lah nak tau jom kita ke sini

kita dah sampai.......
jom kita teropong riong


2 comments:

Bitt (doubleIS) said...

jalan2 kat kl tower yer...salam kenal ;)

aneem said...

yer...sbb arie 2 dapat diskaun masa beli tiket kat MATTA fair
2 orang RM 60 jer
tp Bila p kaunter RM 55 1 orang sangat lah mahal
salam perkenalan

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura