Wednesday 26 September 2012

bODY LOTION

 dah tau tau nak boh enty aper hehhehe
so aper lg yang nampak depan mata aku jer lah aku amik
hehheheheh
nak dijadikan cerita
bila time aku nak pakai lotion nie 
hehhehehhe

lotion nie
aku beli dah lama
tp aku guna x abis2 lg
rasenya dah kat 2 tahun dah
hehhehehhe

lotion nie aku beli mase aku aktif ngan MLM
nak tau mlm aper
Time nie ngah hangat pasal ELKEN
hehhehehehhe

time 2 aku dapat harga murah so aku rembat lah 1 set
shower gel
body scrub
hand lotion
ngan
body lotion

yang lain semua dah lingkup aku guna tinggal 
yang nie jer satu lg 
x abis2 hehheheh
kalau abis boleh lah beli lain hehhehe
nati aku ceritakan product ELKEN aper yang aku dah guna ek
tunggu yer:
body lotion

ini lah aku sebotol lotion

24 hour jangan risau

body basics


No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura