Thursday, 13 December 2012

Cik ti @ En ti

al kisah disebalik cik ti @ en ti
aku pown x tau
jantina dier
x sempat nak sekodeng

yang aku cuma tahu
tahi dia
bau kencing dia
sisa makanan yang dia tinggalkan
beka2 gigitan yang dia tinggalkan

sakitnya hati aku nie
argh...
setiap hari bila masuk dapur bau air kencing dia
kadang2

sampai bawa ke dalam mimpi aku
hhhuhuhuhu


perangkap nie aku x guna sbb aku kesian kat dia kalau dia kena mesti sakit
pic nie: google


perangkap nie aku x guna sbb aku kesian kat dia kalau dia kena kompom mati terus...
pic nie:  google

aku guna nie...kalau kena tangkap ngan aku x der lah mati terus..
still hidup lg





2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Aneem...dulu dapur k.atie pon ada cik Ti ni mmg gerammmmmm betul!Bau kencing jgn citer la..tp k.atie pasang perangkap cam no 1 tu,klu 'kena' suh HB buangkn..geliiiiiiiiii!!
Klu pakai perangkap no 3 tu..xtau nk 'mati'kn cik ti tu:)
Skrg dapur k.atie ngah renovate..cik Ti,habih lari!syoknyaaaaaaaaaa....

CIK PUAN HANIM said...

wasalam k.tie....
tersangat lah geram....
cian lak dia nanti tersepit akak
lepaskan lah jauh dari rumah akak..
nem nie mudah kesian kat binatang itu masalahnya
besnya dapur baru....

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura