Monday, 7 January 2013

kepala tergolek di tengah jalan

Hui..
entri gila2
punya hihhihi
cerita nya

pagi td dalam pukul 7.00am
itu standard waktu aku nak p keje
melalui jalan duta
semenjak dua menjak ni banyak lak lah ketanya

keta aku meragam harie nie
lampu biasa x boleh on tebakar kot
aper lg aku guna lampu tinggi lah
so abis semua owang silau dek kerana 
keretakuwat hal lak

disebalik halnya itu
tetiba kepala tergolek ditengah jalan
aku rase ,kepala itu kepunya motor jaguh punya
sebab bila dia lalu tetiba kepala wana merah tergolek
seram betol aku

nasib lah motor x langar
kalau x kompom lah dia tergolek kat citu
aku pown hampir dah nak langar
nasib kepala 2 laju sangat x sempat kereta kau nak kejer
hehhehhe

p/s: kepala tergolek itu adalah topi keledar 
hehehehhe




2 comments:

shahrienaz ghazali said...

Adeh buek seram jew cerita nie... rupe nyer helmet jew.. huhuhu

Anim Daim said...

hhehehhehe
yer..helmet di tengah jalan hehheh

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura