Wednesday 27 February 2013

Mula merempit...

Alhamdulillah...
Setelah en yayang betukar keje
Kat kl nie
Aku dengan rasminya menjadi rempit muslimah...
Ahaks....

Pada 18.2.201
kini telah 8 hari
Aku telah menjadi penunggang
Yang setia ....
Melalui jalan kuching n jalan ipoh yang setia...
Melalui jalan yang hari2 x penah sunyi dengan lori.kereta dan motor.

First time naik motor
Ke tempat keje
Masa atas motor 2.
Abis semua surah aku baca.
Huhuhuhu
aku bagaikan mati hidup semula..

Baru aku tahu perasaan
Bila naik motor...
Selalu p kejer naik keta
X lah rasa takot sangat
Pas 2 lak asyik nak marah jer kat motor sbb kena bagi laluan kat diaorang...
Pas 2 bagi hon kat aku bila nak tukar laluan...huhuhuhuhu

P/s:masih fobia bila naik motor.

No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura