Friday 19 April 2013

Kepadamu Aku Beserah


as salam
hari nie turun bekfast lambat

lebih kurang kol 9.30
sebabnya x rasa lapar
selalunya bila pukul 8.00 2 dah turun makan
hehhhhe

ari nie turun makan sorang2
so belasah lah mana tempat kosong yang ada kat cafe 2
sebenarnya tepikir gak nanti kalau bos turun kantoi aku
ngah makan nie
tawak jer lah hehehhehe
dalam hati berkata2
bukanya aku x buat kejer.
makan kejap jer

bayak tempat kososng aku hentam jer
tetiba lak ada orang pangil aku 
hanim
hanim
hanim
siapakah yang pangil aku nie
ops..rupanya dak opis sebelah
apa lg aku join jer lah
hehheheh
boleh pulak aku tak perasan diowang
selalunya aku main belasah jer
sorang2 pown menjadi 
hhehehhe

so ada lah teman aku makan sorang2
sambil 2 sembang2
dalam sembang2 2
diowang tanya pasal kawan aku dah preggy ker
aku cakap dah tp tak tahubape bulan dah?
aku x lah tanya lak member aku baper bulan dah.

sebenarnya :(
tp wat2 happy anim kan powerwomen
dalam dok tanya2
aku tanya diowang lak
diowang pown rupanya masih x ada anak senasib lh ngan aku
aku ingat aku jer yang belom diberikan rezeki olehNya
rupanya masih ada lagi yang belom dikurniakan rezeki
aku ingat akulah yang masih diujiOlehnya
rupanya diorang juga masih diuji
lebih dari aku lagi
diaowang dah 3 4 5 tahun dah diujiolehnya
ya Allah sesungunya aku tahu kau menyayangi hambabmu ini
kau mengambil berat pasal hambamu
kerana kalau selalu menguji hambamu ini.
amin


p/s: doakan saya mendapat zuriat amin






No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura