Monday, 8 April 2013

outstation

Assalamualaiku
kali nie ciknim kena tinggal lagi
setelah lama tidak kena tinggal 
hehhehhehe

nak tau kenapa
en yayang outsation 4 hari
huhuhuhu
:(
sedih kot
kena tinggal sorang2

sebelom nie okey jer kalau kena tinggal sorang2 
kali nie toucing lak bila kena tinggal sorang2
hehhehehhehe

bila balik rumah rasa sepi jer
x ada mood nak buat kejer
selalunya 
bising - bising
ada lah orang yang nak kita borak2
hehhehehehe

sabo..sabo
en yayang pg x lama pown
cuma 4 hari jer bukan 4 tahun

saya doakan dia selamat 
pergi dan balik
Insyaalah.....


2 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

Hidup terasa sepi sangat kan kalau tak de en hubby kat tepi..nak jugak berkepit duaploh pat jam...hahahahhahaa

Anim Daim said...

kih..kih....
sbelom nie okey jer kalau hantar husban balik kejer kat perak tiap2minggu hehhehe
kali nie rase pelik sangat hehhehehe
may b bila dah duduk bersama kot

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura