Tuesday, 14 May 2013

di sebalik tayar pancit

as salam kenkawan
sebenarnya riview kisah semalam. yang belom habis hehheheheh
alkisah nak membetulkan tayar pancit...kih.kih.kih
lebih kurang kol 10 aku mintak tolong tec opis aku nie
mintak tolong tukarkan tayar spare yang ada kat belakang bonet keta kau nie
tekial2 lah aku ngn dia menukarkan tayar
ops tec nie lelaki tau bukan gergirl hehhehehe
bila dah siap tukar tayar itu pown x ada angin gak
huhuhu
hancurlah harapanku untuk pulang kerumah petang nie
dalam hati aku dah berkata2. naik bas lah jawabnya ...Rabu baru aku satelkan
ops arie rabu nak kena guna kereta jugak nak
P hospital selayang  ada apoitmen ngan DR pakar (nati aku ceritakan) bila dah selesai semuanya
aku masuk opis balik,siapkan kerjka yang mana patot
lebih pukul 2.30 petang aku tanyakan kaka opis aku nie
dia cakap dia x tahu, almaklomlah perempuan
hehehhe, yang bawak kereta 2 aku pown x per lah
selang beberapa minit dia kol balik
dia g tau ada td suami dia ccal cakap ada
aku pown okey lah sikit, hhuhuhuhu hati rasa lega lah sebab boleh pinjam tayar keta dia jap sementara nak bawak p kedai tayar keta aku 2
aper lagi tia owang angukut lah tayar keta dia p kat tempat keta aku
nak dijadikan cerita dalam kelam kelibut
aku cari kunci kereta x jumpa lah dah
huhuhuhuhuhuh,cemas aku dibuatnya....huhuhuhu (dalam hati tyme mcm nie lah dia buat hilang kunci keretanya) aku pown relax lah
ku masuk balik opis cari kunci kereta rupanya ada dalam drawer huhuhuhu
saje jer bikin aku kelam kelibut hahhahahhaha gubra dah x tau nak cakap aper dah
bila dah bukak tukar tayar keta x masuk lak dah
huhuhuhuhuumana lah nak masuk
kepala Kacil ko nak masukan dalam kepala kelisa
his ......nie tec aku lah punya ideal nie..huhuhu
bingung datang balik tyme nie
akhirnya aku buat discasion bawak tayar keta aku p kedai akhirnya
dah sampai kat kedai dia cek lah
rupanya valve kat bahagian angin 2 bocor ter paksalah tukar lain
yang satu lagi 2 memang bocor pown dia buat sekali lah
selesai lah sudah pasal 2 biji tayar kereta 2
huhuhuhuhu
ini lah kisah disebalik tayar yang membuatkan aku beringat selepas ini








2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aneem...penangan tayar kete punya pasal...kelam kabut 1 hari :)

Anim Daim said...

yer akak..
abis semu acari x jumapa hehehheh
pas 2 lak bos bagi kejer suruh taip lepas semua benda dah satel pasal tayar 2
cari surat lak x jumpa
rupa - rupanya bos yang amik
kelam kelibut gak dibuatnya

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura