Tuesday 11 June 2013

Aku Gila-teduhan kasih


selepas abis citer sebelom nie
anim dah lupa lah
sbb x minat sangat n x ambik pot pown 
citer yang hanez suraya n awal belakon 2...

tp TEDUHAN KASIH nie
memang wat aku jadi gila
gila nak marakan pelakon yang wataknya jahat 2
mcm rizal shah, nabila huda, zarina 
geram jer aku rasa 
nak jer aku debik2 diowang
hehehheheh
terutamnya
nabila huda ngan kaklong 2

kah..kah...itu cuma cerita
mukin disebalik cerita ini ada kisah tersendiri kot
hehehheheh

paper pown aku suka sangat watak iffah
ayu kot
bila dia dah jadi mama lagi lah bertambah keayuan n keibuan
si ehsan nie pown lembut n handsome kaya lak 2
alahai....
sebab tu semua pempuan tergoda ngan dia kecuali iffah
hehhehheheh
iffah still mencintai suami dia 
walauown sakitnya hati.
bila kasihn sayangnya yang diberikan dipijak n tidak dipandang.

wah..wah..emosional pulak..kih..kih..kih...




No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura