Friday 14 June 2013

Man Of Steel

haku nie bukanya peminat wayang sangat
haku x tau pown citer nie citer superman
kuno  kan haku.....
haku ingatkan citer spiderman
teruk kan aku
buta dengan dunia perfileman
hhahhahahhahhaha

nak dijadikan citer semalam
en suami ajak nengok citer man of Steel
semalam dah lah puasa
mau x kalot haku memasak (next entry aku citer)

sblm P AEON Rwang kita owang ushal dulu kat webnya
nak nengok citer aper
pukul berapa
kat man
hehhehhehe
keputusan dah buat nak nengok kat AEON Rawang
suamihaku pilih nak nengok yang 3D ker XD haku x tau
yang aku tau negok jer hehhehhehe
tepat kol 9 aku dah tepacak kat AEON Rawang ngan en suami
semangat nak nengok hehehehe
paper pown memang besh sangat nengok

besh giler
selalunya kalau wayang citer x besh aku tidor jer
hahhhha
en suami lah yangnengok
hehhehhehehehhe
sebabnya aku yang temankan dia
terukan....

paper pown korang jangan lepaskan peluang nengok citer nie
hehhehehhehe
besh ooooooooo
rugi o tengok
...

mula 2 start 2 aku x paham jugak
nape dunia dia dunia lain
bila dah lama2 2 2 baru paham
almaklumlah owang jakun hehhehehe



superman n heroin nya






No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura