Friday 21 June 2013

Refleksiologi

As salam
disebalik reflexsiologi ini
terungkai persolan
kenapalah aku x mengandung2 lagi

period kejap on kejap x....
kadang2 sampai sebulan x nak berhenti
kadang2 cokelat2 jer datang ini membuatkan tertanya2..
mengandungkah aku?
gugurkah aku?
huhuuhuhhuuh

cerita lama nie
semuanya berlaku pada 26.3.2013
bukit Merah laketow Resort
aku sebenarnya temakan en yayang kursus
sambil relif tesion..
last day husband anim kursus
petang 2 anim tunggu dia lah kat dewan
sambil tu berjalan lah
sementara menunggu dia abis kursus aku
p lah spa
aku wat reflsiologi
then anim tanya lah
apa masalah aku
anim tanya lah
hormon anim okey ker?
Rahim anim okey ker?
dia tanya balik...
piriod adik okey x
atau sangkut2
anim g tau lah kadang2 datnag sikit kadang2 datang banyak
pastu oooooo
dia tanya dah ada anak
anim cakap tengah berusaha
diacakap x per muda lagi
lagipown baru jer kawin 1 tahun 1/2 tyme 2
dia cakap rahim adik nie Tinggi sangat
aku dah cuak dah
aku pown diam jer lah
.................
dalam hati
kenapa boleh jadi mcm nie
aku suka melompat ker
x per lah
anim bagi tau lah kat en yayang
yang rahim anim tinggi
dia cakap x perlah nati kita pergi mengurut
kat tempat mengurut orang buta 2....
kat maju Junction..
dari sehari ke sehari x pegi2 jugak

entry bersambung







No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura