Monday, 11 November 2013

Diet Atkins aku Hancur

as salam
hehheehehe
Diet Atkin aku terhenti ditengah jalan
alhamdulillah
berjaya jugak aku diet selama 1 minggu
berat jugak turun 1kg
dari 66KG (beratkan aku) kini dah jadi 65kg
wah..wah...
bertambah gembira....
tp perlu ingat juga makanan kena kontrol
hahhahahha
tapi weekend kemarin makan x ingat dunia
abis diet aku langar jadi hacur lebur
hari ini aku akan stat kembali diet ku setelah aku langar sehingga hancur lebur ehheheheh


4 comments:

Kisah Si Dairy said...

kalau diet atkins tak boleh mengambil makanan seperti nasi kan...

Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbah said...

wah.. keep it up

fazi said...

bagus tu..trus kan usaha awak....sy pun tgh usaha diet ni...baru tahan 1 week je....

Anim Daim said...

KIsah si dairy: selama 2 minggu sahaja x boleh ambil nasi dan makanan yang mempunyai kabohaidrat.....

Abak: hehhehehhe cayokkk

Fazi: Insyallah...kita sama2 berusaha okey...

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura