Tuesday 12 November 2013

berusaha bersama Sk Al kshibun

by google


  • Formulasi CAFÉ AL-KHISHBUN adalah resepi Pemakanan Kesihatan yang merupakan gabungan istimewa Kopi Arabicca dan herba-herba campuran dari Tanah Arab. 
    • Diperkaya dengan biji Habbatus Sauda (Syria) yang merupakan spesis terbaik dan dipanggang bersama dengan madu arab.
    • CAFÉ AL-KHISHBUN mengandungi serbuk bunga kurma 100% dari ladang kurma Madinah. Serbuk bunga kurma dahulunya digunakan sebagai herba penambah hormon dan mengentalkan sperma.
    • Gabungan ini membantu merangsang dan memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Herba Campuran Arab ini biasanya menjadi amalan para remaja Arab yang akan berumahtangga.
    • Menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin, memulihkan tenaga batin dan memekatkan air mani.
    • Diperkaya dengan Herba Campuran Arab yang mampu berperanan dalam mengawal keseimbangan tubuh, meningkatkan sistem daya tahan tubuh untuk melawan penyakit dan memelihara sistem reproduksi lelaki.

by google


SET KESUBURAN AL KHISHBUN mengandung 2 jenis produk iaitu
 -SK Al Khishbun (400gm) 
 -Hulba Al Khishbun (50gm). 

SK Al Khishbun merupakan gabungan istimewa Susu Kambing, ekstrak stevia sebagai pemanis 100% semulajadi, biji Habbatus Sauda (Syria) yang merupakan spesis bijirin terbaik yang telah dipanggang. Ketiga-tiga bahan menjadi ramuan unggul kerana mepunyai sifat alkali yang tinggi dalam badan. Kehebatan SK Al Khishbun terletak pada ramuan rahsia herba-herba kesuburan dari Tanah Arab yang pernah terkandung di dalam buku Ilmu Perubatan Sufi. Mengandungi serbuk bunga kurma yang dahulunya digunakan sebagai herba penambah hormon dan mengentalkan sperma. SK bertindak untuk menyuburkan rahim.



Hulba Al Khishbun menggabungan 7 jenis herba-herba dari Tanah Arab yang bertindak untuk menbersihkan rahim dan organ dalaman akibat dari keguguran, pembedahan, darah haid yang tidak lancar, senggugut yang teruk dan pelbagai lagi masalah rahim yang menjadi punca kepada kesukaran mendapatkan zuriat.

Gabungan ini membantu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Herba Campuran Arab ini biasanya menjadi amalan para remaja Arab yang akan berumahtangga. Menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin.
SK Al-Khishbun merupakan makanan tambahan untuk kesuburan yang sesuai untuk golongan lelaki dan perempuan. SK Al Khishbun berasaskan susu kambing akan tetapi bagi pengguna lelaki yang tidak gemarkan susu maka mereka bolehlah mencuba Cafe Al Khishbun untuk kekuatan dalaman dan kekuatan sperma. Cafe Al Khishbun diformulasikan khusus untuk kaum lelaki sahaja kerana mengandungi campuran herba-herba untuk kekuatan sperma dan tenaga dalaman lelaki. Kaum wanita tidak dibenarkan menggunakan Cafe Al Khishbun sama sekali. Akan tetapi bagi kaum lelaki yang menghadapi masalah kiraan sperma yang rendah maka mereka perlu mengambil SK Al Khishbun dan bukannya Cafe Al Khishbun.

2 comments:

sitirohaida said...

pernah jugak nak try al khisbun nie..tapi en.husband pulak xnak

Unknown said...

oooooo
anim try jer..heheheheh
suami anim pown suka jer...
beli jer..mana tau suami punya okey yang kita masalah... tp rasa dier susu kambing

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura