Friday, 22 November 2013

kerana Helmet!





















hari ini adalah hari paling awal anim besiap datang ker
siap boleh masak bekfast lagi
untuk bekalkan ke opis 
huhuhuhuh

mcm biasa suami turun dulu 
anim akan besiap pastikan lampu semua dipadam
suiz semua ditutup
then sampah dibuang 
dan juga pintu rumah ditutup dan dikunci

hari ini
dengan bangnya melakah hebat
untuk kempat kerja dengan membawa sampah untuk dibuang
tiba sampai simpang nak ke jalan besar rasa kepalku ringan jer
oh dimana HELMETku...

patot lah pown abg TNB 2 ushar aku pelik jer
rupa rupanya aku lupa pakai helmet
masa turun bawak helmet
dia boleh sengih jer kat aku
his....kalau bg tau awal kan senang
x lah saya raya malu abg TNB oi...

akibat dari helmetku terlupa
anim masih sempat punc
sian en somi
x sempat punch....

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

tu kisahnya memang lupa lah tu... hik hik hik...memanglah kadang2 kita ni fokus benda lain terlupa benda lain, akui tu...

Nurfaezah Abdullah said...

helmet oh helmet hihi

Anim Daim said...

heheheehhehheh...
yer lupa ingat nak cepat jer fara

fea: ahaks....

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura