Thursday, 2 January 2014

Anak Angkat

as salam
lama x menyepi
sibuk dengan dunia alam nyata
hehhehehhehhe

nampak entry kali nie
hahhahahhhaha
soalan cepu emas keluar dari molot
amik anak angkat ajer lah?
pastu keluar anak bederet2.

hhuhuhuhuhuhuhu
aku dari luaranya gelak besar
tp jauh disuduh hati menangis hiba
terkenang dikuku yang masih diuji..
(sabarlah wahai hati.....insyallah ada hikmah disebalik semua ini)
rasa nak nagis jer time 2.....

lepas tu adik cakap
eh x payah lah nak amik anak angkat bagai
masih muda lagi
tunggu dulu........
saya pown cakap ....
yer pastu terus terdiam.....
sebab  adik saya dah ada anak
anak dia tengah lasak sangat alamaklom lah baru pandai berjalan dan pandai molot.
pot pet2.lah
entah apa dicakapnya kita pown tak paham
yang pasti bila kita marah dia punya nagis
mau dengar dek jiran..
hhehhe







2 comments:

cahaya irdina said...

Saborlah cikyah, irdina kan ada...cikyah main lah gan irdina ni haaa..mama gan papa nak g tgk wayang..hehehe

Anim Daim said...

hahhahhahha
nak ke irdina kawan ngn autie n ancle yang garang nie
hehhehhehe....
kome nengok wayang
pastu anak kome melalak hahhahahah

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura