Tuesday, 21 January 2014

menunggu dengan sabar....

tanda2 nak datang dah ada
jerawat dah timbul
kaki cram
perut rasa memulas jer

hai.....tak sabar rasanya menunggu cik p bulan nie
sebab nak wat apoitmen untuk HSG
doakan period saya okey bulan ini
berhenti dan kering seperti selalu

somoga this mont
boleh lakukan HSG
(sebenarnya takot pown ada)
sebab dah 3 bulan saya delay
dalam waktu delay tu saya mendokan semoga ada keajibpan
mungkin bukan rezeki saya lagi

sama2 lah kita tunggu.....
Insyallah

sekian terima kasih

pic: en gooogle

6 comments:

Farah Waheda Wahid said...

saya doakan yang terbaik buat anim yer

Anim Daim said...

terima kasih farah....
anim pown doakan yang terbaik utk farah n baby farah

Mizz L said...

good luck utk anim. lepas hsg blh tgok ape plan nk buat lepas tu kan. Smga ada rezeki tuk anim InsyaAllah

Nurfaezah Abdullah said...

hsg ne ape kak? :)

MaMa Rey said...

Good luck ya Anim..^_^

Anim Daim said...

miz L: terima kasih kerana tolong doakan utk anim

fea: HSG tu X ray Rahim adikku ....
nak tengok kita punya rhin okey tak atau kita punya tiub ada tersumbat atau x bahasa medahnya
mama ray: thanks ya....

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura