Friday, 7 February 2014

TTC- Mengurut part 2

As salam
lama anim meyepikan diri
sebenarnya sejak kebelakangan nie anim sibok sikit
dengan kejer opis dan
oder biskut yang diterima daripada costemer
walaupown sibuk
sebenarnya hati selalu teringat pada blog
dah lama anim x update status TTC anim kan hhehehe

pasal period
sekarang nie still menunggu dengan sabar
hari ini dah masuk hari ke 18
x datang2 lagi
anim pown hairan
ah..pedulikan dia
(tp dalam hati hairan)
anim dah cek UPT pada hari ke 14 Tp result (-ve)
sabarlah wahai hati
mungkin ada hikmah disebalik semua ini
still menunggu dan terus menunggu...
hehhehehehhehe orang kate
menunggu itu satu Penyiksaan ..ahaks..jiwang karat lah pulak..heehehhe

period dah delay
ah..lupakan buat sementara waktu
CNY arie tu anim balik kg
anim balik tapah dengan gerik
mase bali tapah anim sempat pg mengurut
dekat cenderung balai , teluk intan
yang anim ingat rumah dia dekat parit 8 6R
itu jer
hehhehhehhehhe

mula2 makciktu tanya
penah gugur tak
berapa lama dah kawen
anim g tau lah..bla.bla.bla
pastu dia bawak masuk bik
x urut perut
pastu dia bg tau lah
semuanya okey
maksudnya kedudukan rahim anim
tak tinggi x rendah..
dah okey Allahmdulillah
tp cuma perot anim keras sikit
sebab rurat anim kembang sepatotnya kecut
cuma makciktu betolkan urat prot jer
masa betolkan urat perot tu
memang sakit lah
anim pulak jenis x tahan bila orang pegang badan geli hahhahaahha
mau x jerit......
en somi kat luar pown pelik nape lah bini aku kat daam bilik tu
hehhehheheh
cuma  setengah jam jer
just makciktu buatkan air penawar jer
dan bagi doa....suruh amalkan
semuanya okey...



2 comments:

Bella Amanda said...

Dulu ada mengurut dgn makcik di shah alam sek 18 ,makcik 2 bleh bantu nk dpt zuriat(dgn izin allah)guna ayat dlm alquran n kena bawak kelapa muda 2 biji.

Anim Daim said...

terima kasih Bella.....
anim ada baca jugak bloger yang banyak ke sana......

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura