Monday, 31 March 2014

TTC- Kisah Majun Anggun Bestari

Assalamualaikum
ini 3 minggu lepas punya cerita
hehheheehhe
ingin kongsikan bersama
di sini saya x maksudkan MAB ini tidak bagus
mungkin dalam percubaan dan MAB masih mengenali tubuh saya
menyebabkan darah keluar beketol2...

saya ambil MAB utk memberentikan period saya tak berenti
dan nak stabilkan period
kalia nie period x mau berenti
dah CD ke 18 period stil banyak
mcm hari ke2 datang period
anim still relax...
anim baca dari Agent MAB
sebelom amibil tu banyak soalan yang anim tanya
hehehhehhe
dah mcm polis anim tanya hehhehehheheh
anim buat keputusan beli 3 botol terus
hehehheheheh

anim makan lah dalam masa 2 minggu
period x berenti dan makin bayak lagi
argh lagi anim tension
memikirkan
beketol2 pulak dia keluar
bila nak basuh pad huhuhuh
menakotkan
dalam hati seandainya dah ini darah penyakit kau kelarlah dengan habis....

bila dah masuk CD 31 tak ada tanda2 nak berenti
anim dah tension memikirkannya
sebabnya nak solat kna satelkan benda2 nie dulu
masa p kursus anim terjumpa akak nie
dia cadangkan anim p homopaty

* kisah homopaty anim ceritakan next entry



2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

jangan pernah berhenti berusaha yer anim...

Mizz L said...

Anim jgn amik jamu sebarangan smpai xberenti period tu dh ganggu hormon.. better jumpa doc.

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura