Monday, 24 November 2014

Bila saya minum dia

Assalmualaikum
lama menyepikan diri
sebok dengan hal kerja sampai blog pun x sempat nak buka
hehhehhehehhehe
nengok entry tu
mesti nak tahu saya minum aper kan
sebelom saya amik suplemen ape-ape
untuk lebih berkesan saya akan 
DETOX kan usus saya supaya 
benda yang saya makan tu cepat menyerap 
dan
virus dan enzim gila tak makan saya punya 
suplement tu.



Apa itu DETOX?
Detok @ detokfikasi adalah satu proses pembersihan tubuh dari segala kotoran dan racun yang secara tidak sengaja atau tanpa kita sedari telah masuk dan menempel di dalam tubuh kita dalam jangaka waktu yang sangat lama...

Detox juga merupaka proses penyingkiran bahan toksik @ buangan dari tubuh badan manusia .
Badan manusia juga ada sistem DETOX sendiri iaitu melalui 
ORGAN HATI
GINJAL
USUS

jom tengok apa yang anim amik untuk DETOX
ini lah fujita lektose-S
nak tahu lebih lanjut lagi 
Klik GAMBAR



testimoni diri anim lah
anim minum pukul 7.00 pagi
dalam pukul 8.30 pangi membuang
dalam pukul 10.30 pagi  sekali lagi
11.00 pagi membuang
dalam masa 4 jam nie korang tak boleh makan makanan pepejal tau..
sebab dia tengah proses usus
air aper pun bioleh minum
x kisah cuma makanan pepejal jer x boleh
lepas 4 jam boleh dah.
rasa ringan jer
walaupun perot nie macam ader orang 
duduk kacau....
ibarat mcm nasi goreng kita kacau dalam kuali tu..hehheheh
sampai mcm tu sekali imaginasi anim
hhahahhahh
aper pun lactose memang best








2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

detox ni bagus untuk tubuh badan...

Anim Daim said...

memang bagus farah ...
selalunya kita tahun makan jer
kita tak tau usus kita tu mcm mana dah

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura