Sunday, 15 February 2015

Amalanku....

As salam
Kongsi apa yang anim
amalkan semasa TTC
Lain orang lain amalnya

1. Setiap hari anim akan bezikir
SubhananalAllah
Allhamdulillah
Allahhuakbar
Di sepanjang jalan anim
ke tempat kerja (anim x kira pun berapa) dlm hati niat kita nak ape.
2. Anim bersedekah x kira jumpa peminta sedekah kat mana2 pun. Jgn pikir org tu betol @ tipu kita.(sambil tu niat dlm hati)
3.Solat Duha (setiap kali sujud dan doa mintak)
4. Solat 5 waktu (setiap sujud mintak)
5.Setiap kali minum Air (Doa ,selawat dan niat) becakap dengan air .
6. Hati kena iklas. Jangan pikir negatif pasal orang.
7.sentiasa tersenyum walaupun org melukankan hati kita.
8. Banyakkan baca Al fatihah
9. Banyakkan baca Bismillah.....

Selamat beramal

Kalau anim ingat anim bg tau lagi yer...
Anim tulis aper yg terlintas di hati jer nie....

3 comments:

Anonymous said...

salam sis. nak tya la. sis pun buat gynae di hkl kan. sy pun masih amek rawatan kesuburan kat hkl. sis da buat iui tak? masa mula2 rawatan dia ade tak scan rahim sis? sy pelik sbb saya just amek ujian darah n hsg pastu jumpa doc then doc decide iui sedangkan doc blom tgk rahim sy lg. ke masa buat iui baru dia akan scan rahim.

Anim Daim said...

waalikummusalam..
maaf lambat sangat balasnya...
sy x buat iui.just amik clomid jer dr sarankan.rahim kan DR tengok dah mase HSG tu.

Anonymous said...

maksud saya tgk telur. sbb sy de masalah period xdtg 3-4 bulan. sy igt doc akan scan tgk telur. rupanya doc buat hsg je.

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura