Wednesday, 18 March 2015

Buat tatapan kawan2 yang TTC

Wahai kawan2
TTC itu saat indah aku rasakan
walaupun kadang2 rasa disakiti
saat mahu menagis  mahu meraung
hanya Allah Sahaja yang tahu perasaan ini
takala ditanya persoalan yang aku pun tak tahu nak jawab
bila nak mengandung?
Bila nak ada anak?
saat itu aku rasa nak jer menjawab
namun diri ini hanya mampu tersenyum dihadapannya
dan mampu berkata doakan saya
padahal bila balik rumah mata rabak dengan air mata

tp bila memikirkan Iman dan kesabaran
semua itu reda...
Allah kekuatan bagiku.

4 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

sentiasa berdoa kepada Allah swt moga diberikan impian yang tak ternilai tu..insya allah

Asha Lya said...

Asalam sis, begitu juga yg lya alami skrg.kekdg memg trtekan juga dgn org sekeliling.bukan lya pinta ni smua. Mungkin rezki tu blm smpai lgi

Miss Kirokuza said...

kitayang TTC sahaj yang memahami..insyaallah one day :)

sweet tooth said...

InshaAllah, sabar yg berahala bila kita redha :-) yakin banyak hikmah buat kita...

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura