Monday 4 January 2016

Selamat Tahun Baru 2016

Assalamualikum
makin bertambah umurku
bila tibanya tahun baru
rasa semakin dekat dengan kematian
mesti semu orang bepikir macam aku
now hidup terpaksa diteruskan
lupakan yang lama
jadikan sebagai tauladan
apepun
impian aku tahu lepas dah termakbul
Alhamdulillah
Allah makbulkan permintaan aku pada tahun nov 2014
aku mengandung dengan berkat doa semua kawan2
alhamdulillah tepat jam 3.34 petang pada 8 Ogos 2015 aku selamat melahirkan
kalipah Allah yang telah diamanahkan kepada aku
bernama Eryna Qaireen yang bermaksud Kecantikan & Kebaikan
Qaireen kelahiranmu sangat ditunggu tunggu oleh ibu dan daddy
kerana penantian ibu dan daddy selama 4 tahun
melalui onak dan duri demimu sayang.
Alhamdulillah sekarang anak ibu membesar dengan sihat
now anak ibu dah 5 Bulan ......
doa ibu
semoga ibu dapat besarkan kamu sehingga menjadi anak yang  solehah
menjadi hamba yang mentaati perintah Allah SWT
sentiasa sihat ceria dan gembira selalu
ibu dapat susukan kamu sehingga umor 2 tahun
Amin...

No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura