Wednesday, 21 December 2011

Wat hal Lagi..

saje jer bagi aku x dapat siapak kerja aku
aduhai.....
bila lah nak siap nie
HRMIS 
naper lah susah sangat nak buka...
kejer banyak lg nie nak wat
nak nengok cuti nak wat SKT
alahai...
kalau x wat SKt x naik lah gai aku...
kalau ikot sistem SBPA kena buang kejer lah coZ markah dapat  telor Ayam
tinggal 10 hari lg tok siapkan nya sebelom tahun baru masuk.....
dah lah first tyme isi
aper nak tulis pown x tau
harap2 bila dah siap n hantar dapat lah markah banyak...
takot lah gak dapat markah 70% 


2 comments:

umie mia said...

skang ni HRMIS mmg lmbt.. kalo nak cepat kena bukak mlm2 time org kurang guna ^_^

aneem said...

yup..kite buka dalam kol2pg pown masih lambat gak...aduhai...

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura