Wednesday, 11 January 2012

Cerita Chenta.....(episod 1)

kisahnya bermula.....
bila chenta nk start li (latihan industri) 
tyme 2 chenta masih belajar lg....
untuk dapatkan segulung sijil 
chenta harus abiskan LI selama 6 bulan
tyme 2 centa Li ngn Kawan Satu cos ngn chenta
kita owang wat kat area meru,ipoh
sblm p masuk Li kawan chenta nie dok asing2 tau
dia dok rmah kat sari ganjil cth,1.3.5.7
chenta lak dok kat are sari genap.2.4.6.8.
sari genap nie jauh cikit dari tempat chenta study 
kalau jalan kaki 2 penat lah ak...
tp chenta p study naik basikal...
satu mlm 2 chenta nak p amik kawan kat umah dier
coz dia dok sorang2 sbb tyme 2 cuti sem
p umah dia lah konon2 nak amik dia....
(memang nak amik pown)
tyme 2 ader pakwe belakang umah ngah ngorat dia...
macam2 lah ayat power yang mamat 2 bg ..
tok kasi dia cair...
tyme 2 lak Word cup ngn berlangsung
(sementara nunggu kawan diayat)
chenta layan world cup dulu
layan lah kter sorang2
sambil2 chenta menyampuk lah kawan yang kena ngorat td..
hhehehhehe...saje nak test market
(Tp tyme 2 dah ader BF)
budak yang nak mengorat kawan chenta 2 x nak tunjuk muka dia almaklomlah 
muka dia sesangat lah ansem....
hhehehheheh
dia sip kena ktuk lg ngn chenta..
lelaki x jentemen,,,perasan hansom...
tp chenta pown lawak n kelakar gak tyme 2
(pakai helmet siap ader cover lg tok tutup muka n jaga aurat x nak kasi nampak...maklomlah malas pakai tudung )
lagipown gelap tyme 2
.

.
.
.
.

(esok kite sambong ok)
ader kejer cikit









2 comments:

Miss Nadya said...

sambung..:)

p/s :: hehe..jgn marah..mn ada 30 february..:)

aneem said...

memang lah x der nadia..hehhehe

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura