Friday 6 July 2012

kelam kelibut

nak tau kenape
hehehhe
al kisahnya
adik saya
dia wat hal pulak
hal aper
kome nak tau ker
hehehhe
halnya
dia nak bersalin
hehhehehheh

cam nie citernya
dia call mak tanya mcm mana tanda2 nak bersalin
sbnya dia x ada tanda nak bersalin pown
selalunya air ketuban pecah
so dia x der aper2
just sakit pinggang jer
mak pown aper lg kalot lah
lg pown dia sakit pg
call mak lak petang
tak ker risau mak dibuatnya
dengan kelam kelibut abg cakap kat mak
siap pelan 2
dia carikan kereta nak hantarkan mak 
dekat rumah kak
kirenya
posjer lah mak nie hehhehe
bila dah sampai rumah kak 
kak call bg tau hal sebenar
tyme 2 x tau paeper lagi 
ingatkan x der paper
rupenya diaowang dah kelam kelibot
hehehhe
sampai lah mak kat umah kakak kat Sg Siput
dah sampai sungai siput
abg iporkun kakku dah tau perangai mak aku
kompom dia x tido punya lah
mesti kena hantak gak lah
nak dijadikan cerita kaka aku x leg antor lak
sbbnya mak mentua dia nak buat kenduri
then anak dia nak balik IKBN arie sabtu nie
so terpaksa lah pos kan mak ekat aku
malam 2 dalam kol 11.00 pm
aku amik mak kat tol slimriver
sampai sana dah kol 1.30am
patah balik sampai kat seremban dalam kot 3.00 am
x p rumah dia sebab kunci rumah ada kat suami dia
suami dia dah stay back kat
hospital takot adik aku jadi aper2
huhuhuhu
mlm 2 aku drive balik nilai 3
dalam kol 5.30 aku sampai aper lg...
nampak bantal terus tido tunggu aper lg
ZzzZZzZzzZzzzzzzZzzZzZ
ini lah adkku yang wat aku kelam kelibut ngan My MUM


No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura