Wednesday 30 January 2013

Honeymoon With My Love


Honeymoo with my love
@
Cameron Higlands

11.11.12
sblm candle ligt diner kita orang jalan2 pasar hari dulu kat
Bringhcang.
kitaowang menginap kat brincang sbb ada pasar malam
nak pg pown senang jalan kaki jer
lg pown tyme 2 jalan sesak,
almaklomlah cuti sekolah


this night kita owang candle ligh dinner kat Hotel Rasa Pasadena 
ops! tp kitaowang bukan menginap kat situ pown
just p Dinner jer
 menu yang paling besh kat situ ialah
Steam Boat walallallallalal
murah gila2....
1 person Rm 25.00
yang sedapnya kuah cili dia..
(kecur air liur dah nie)


lepas dinner kami terkah pasar mlm pulak
hehhehhehe
en yayang beli madu fresh
aku cuci mata nengok bantal2 yang comey2....
pas 2 
en yayang berangan nak beli sweater al k-pop gitu
konon nak jadi mcm LEE MIN HOO
lah 2 hehhe

pas 2 kitaowang balik
tidoooo
zzzzzzzzzzzzZzZZzZz



12.11.12

paginya kitaowang jalan2 kat 
Key Farm
mencari bunga Daisy
hehehhehe
tetapi x ada lah pulak
 so kitaowang terus jer ke Bala Stobery Farm
sbb dia dekat ngn key farm 
tok makan buah stobery yang fresh baru petik dari ladang. 




lepas mkn stobery misi mencari bunga daisy harus diteruskan
kini kami singgah di
Cactus Valley
ape lagi banyak daisi yang mekar dan kemabang
rembat lah
aku rembat wana oren dan kuning
wau..cantik giler
aku suke ...
sambil 2 pit stop jap makan wafer
with stobery float
memang walla lah
kalau x makan memang x sah lah 
kalau aku datang cameron



nile lah bunga daisi yang aku rembat 2..hehehhe





nie lah wafer yang mesti masuk dalam perot aku hehhehe


setelah selesai misi mencari daisi kami pown balik
ye hahhahha
masa dah ondeway nak balik 
kami pekena teh dulu hehhehe
jom singgah pekena teh tarik
di Cameron Valley 
kami balik ikot tapah sbb 2 lah dapat singgah hehhehe


         

ALL time Is Tea TIME

complet percutian..
hehheheh
:)








No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura