Monday, 20 May 2013

Rahimku Kembali normal

Alhamdulillah
setelah berurut selama 3 hari beturut2
rahimku yang tinggi kembali normal
In Sha Allah
antara Usaha2 yang telah kami lakukan
untuk mendapatkan zuriat
setelah 1 tahun setengah menunggu.

aku mengurut kat rumah mak jah area Selayang Baru
Jalan 15 .No 34 rumahnya
makjah nie adalah seorang guru ugama  dan
juga sister di PUSRAWI (perbidanan ...shift mlm shj)
makcik nie seorang yang peramah n frendly...
selain mengurut utuk mendapatkan zuriat makcik nie juga
boleh mengubati orang yang kenser bress dan kenser rahim.

sebelom ini aku x amik tahu pasal semua ini
disebabkan setahun kami duduk berjauhan
dalam hati berkata2
mungkin Allah tahu kesusahan yang akan aku alami
bila duduk sorang 2 disini
bila suami berjauhan

kadang2 terpikir jugak
mandulkah aku?
his..buang jauh2 persaaan mcm 2
kita seharusnya befikiran positif....


ps: ya Allah kurnikan lah aku Zuriat...amin




6 comments:

AyueJean AJ said...

Semoga usaha akak membuahkan hasil..
Insyaallah...

Anim Daim said...

Thanks AJ bagi semangat....
In Sha Allah

AzieFirdaus Kamarudin said...

hi sis..salam singgah di sini...semoga terus sabar k..saya pun dekat 6taun da menanti...In Sha Allah ada nanti rezeki kita nak dpt anak mcm org lain...Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...

Anim Daim said...

Insyallah
banyakan bersabar yer..

afrida said...

Salam sis... ade tak no tel makcik urut tu. Sy pon rahim tinggi. Bleh bg no tel utk sy cbe mngrut. Tq

badong82 said...

Salam.. boleh saya tau berapa kos yg dikenakan untuk rawatan tersebut?

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura