Friday, 17 May 2013

X ada soalan lain ker?

as salam
aku dah hangin
x ada soalan lain ker nak tanya
huhuhuhuhuhuh

sakitnya hati
sedihnya hati
lukanya hati
sapa yang tahu

aper pown kena banyak bersabar
Ingat Allah itu sayang kita
sentiasa bersama kita
Mengingati kita
dan x pernah lupa kita
cuma kita yang kadang2 lupa akan dia.

apa soalan yang menyakitan itu
bagi diri aku
(bukan orang lain yer
ini tidak sama dengan orang lain
antara hidup dan mati 
kalau sama tu my b kebetulan sahaja)


-

-
-
-
-
bila nak mengandung?
huhuhuhuu
kesedihan melanda
kemurungan melanda
tiba-tiba cuaca menjadi mendung
kilat sabung meyabung
hujan mula menitis.....
warga..warga...warga....
rasa nak jer lari dari semua orang

rasa nak jer jerit kat telinga orang 2
bukanya aku x nak mengandung tp aku belom ada rezeki.




p/s: Hanim banyakkan besabar Allah sentiasa bersama diamana jua.

3 comments:

Izza Sakura said...

sabar ye kak,akak tknak amalkan pmc?(pure marine collagen)bgus untuk kesihatan

Anim Daim said...

Insayaal akan masih mapu bersabar..
kerana allah sentiasa ada disisi kita.....
x pown sbb owang kata kena minum air banyak...kalau x ada effect

AyueJean AJ said...

banyakkan bersabar ye kak....
Soalan ni lebih kurang macam soalan "bila nak kawen?"..
Macam takde soalan lain...

Fb AJ - Ayue-Jer Rejaluddin

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura