Wednesday 11 September 2013

Kad Bank MU!!! awk ada.....

assalamualikum

yang asal aku dah tukar lama sebab nak pakai debit Card gambo Cherry 

lepas pakai yang cherry tu dah kad buat hal aku pakai lah yang MU nie....

statmen kasi panas hati smua orang
hehhehehheheh
alkisah
semalam duit dalam purse dah tinggal RM1
nak makan tengah hari x cukup
terpaksalah ke bank
untuk cucuk duit di mesin ATM harimau
nasib baik pg BANK bukan p kat kios nya sahaja
kalau ker kios nya sahaja x makan lah jawabnya
nak tau kenapa tak makan.disebabkan Kad problem x boleh nak keluar duit terpaksa lah tukar kad baru.sebelom tu ada 3 atm kat situ 3 3 aku tru
semua nya x boleh guna...bila masuk dia keluar balik.
jumpa lah abg kat kaunter..
dia tolong cuci dengan eraser
pastu aku try lagi sekali
tak mahu jum..memang sah2 lah..dah rosak
jadi kena tukar lah aku punya kad....
huhuhu kena lah RM12 ...x per lah janji duit boleh keluar
kalau tak puasa lah aku tengah hari semalam.
dah siap satelkan isi borang nak buat kad.
dia soh pilih nak kad mana satu banyak pilihan ada 3
kad superman
cherry
lastly macester

nak tahu yang mana aku pilih
haruslah mancaster....
ehhehehhehehehhe




No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura