Tuesday 8 October 2013

Bangun Lambat..

Al-kisah bangun lambat...kelam kelibut dibuatnya.mana x nya baju en yayang x iron lagi..so apa lagi datang kejer lambat lah.huhuhuhu sebelom datang 2 dengan kelam kelibutnya kena pot pet pot pet lah...sy diam jer sebab sy tahu salah saya....

bukanya saya x nak iorn malam sejujurnya dan seiklasnya saya x suka iorn baju.. walaupown saya dah beli iorn stim yg mahal(bagi saya) nasib baik lah bukan harga sampai seribu..still malas tu ada jugak huhuhu...x tahu lah mcm mana nak buat....penyakit M nie....sy berharap penyakit M nie pegi jauh2 dari hidup saya...hahahhahhahah (harapan jer lah....)

hope.. pas nie x kena bebel2 lagi ngn en suami akibat dari malas iorn baju ... kadang2 kita pempuan nie hilang sabar jugak//molot nie laju jer nak kuar bercakap n menjawab...huhuhu (stopit anim...itu derhaka namya.) tp sy still boleh tahan lagi just cakap mintak tolong saje.....kalau x boleh x aper ....sy buat lah...tp kalau hati saya dah sakit sy aku membiarkanya semua kerja yg saya buat dan berlalu pergi sahaja.

pic: by en google

rupa dan gayanya

2 comments:

Maria Firdz said...

bab iron baju sy punikut mood juga.. kdg2 bju sndiri lagi mlas nk iron... biasalah tu ssekali lelaki mmbebel.. biasa pmpuan je kan... :)

Unknown said...

heheehhe...sama lah akakka
x tau nak wat mcm mana......
hhhuhuhuhuuhu

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura