Monday 7 October 2013

Restoran azlan taman bidara, selayang

Makan yang sedap & murah
Semasa nak balik en suami n binik berbicara
Masing2 tanya nak makan kat mana
Soalan dijawaba dengan soalan hehhehehhe. Nak makan apa. Binik jawab bihun tomyam...suami tak tau cuma bg tau makan sup kambing kat area sentul.aku pown x tau kedai dia kat mana wahal selalu balik kejer kar situ. Yang aku tau kalau nak makan kat selayang jer..hhehehehhehe
Sebenarnya aku seorang yang cerewet..jangan bg aku tengok dapur yang korang masak..kalau dapur x menepati spek aku band kedai tu.sorry tuan kedai makan. Aku tak tau kenapa mcm 2...hehheheheh.my b mak sy ajar saya mcm tu kot.kadang2 orang yang surf  pakai baju kotor pown sy x suka.cerewet kan saya nie.....nasib lah sape yang dapat custemer mcm saya...

Apa pown aku nak citer kedai yang kitaowang makan petang td..hehheh.....bila dah sampai tengah jalan baru teringat nak pg nuseri..nak beli racun serangga sbb kesian pokok bunga yang akak aku bg...semut penuh pertumbuhanya terbantut so terpaksalah beli racun semut untuk menyah semut ...buka nak matikan semut cuma nak menyahkanya.....heheheh....wahai sang pokong bunga pukul 10 sy tahu penderitaan awak besabar yer......tuanmu ini sedang coba untuk mengubatimu...hehehehhehe.... tetiba lak kedai yang nak pg tu tutup.....suami sy cKap esok lah kita datang balik...sy dengan gembiranya berkata hokey...janji ya....

Dah kedai totop aper lagi kami terjah kedai makan yang dekat lah dengan nuseri 2....nuseri itu dkt simpang nak ke Frim....kami patah balik pg kemedan selera taman bidara...wala medan selera nie memang famous amous...sbb ramai jer orang aku nengok setiap kali aku datang...tambah kalau malam huhuhu naka cari tempat duduk pown susah...terutama sekali restoran air gelas  besar azlan...  nak tau aper yang saya oder air tembikai laici gelas besau n nasi goreng thai en yayang oder mee goreng mamak.......fuh memeng class lah jah...memang sedap.....walaaaa..... nasi yg aku oder 2 mcm nak makan dua orang manyak giler....huhuhuen suami punya mee pown banyak memang puas hatie lah.... total semua 18.00 murah ... kalau sape yang terlepas keselayang atau hospital selang atau sekitarnya boleh lah terjah restoran nie yer...hehheheh

:) rase mcm buat karangan pulak..banyak pulak idea mlm2nie....wah..wah....

No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura