Tuesday 22 October 2013

Dah tutup belom

pic: sedut dari google

as salam
pagi nie,aku besiap awal dari biasa untuk pg kerja selalunya aku lambat ...hahhah dengar en suami membel baru nak turun hehheheh
tiba sampai separuh dari jalan ke opis aku tanya en suami  api air dah tutupker ek!!
hadoi...dia wat2 tanya balik api aper....
selalunya aku akan masak air pagi sebelom pg kejer aku akan bancuh air
tp hari nie aku aku masak air tp x guna pown air 2
just minum air susu duch lady  yg masih banyak stock lg kat rumah 2....

tersangat lah risau akak cerek 2...
mintak tolong en suami nengokkan tp sebelom dia p nengok kena ceramah sebakul lah..
hahahhahahha
:P
tak pasal2 kena dengar ceramah dipagi hari huhuhuhu
insyallah len kali kite x buat dah......

3 comments:

Unknown said...

oke la tu
kite lupa suami ada
hehe

Nolizawati Mohd Saad said...

As salam. Tqvm datang ziarah. Jemput juga ke Besut aku datang...http://nolizawatimohdsaad.blogspot.com/
Wassalam

Unknown said...

piqa: hehehheh..itu lah pasai

norlizawatie: walaikumusalam...sama-sama..insyallah...

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura