Tuesday, 1 October 2013

Kerjaku....

Menyiapkan label untuk meeting pada hari rabu...
Ini semu arahan daripada bos....siap request lg nak kertas wana hijau itu yang membuatkan aku nak gelak 2....
Bos oiiiii x ada wane lain ker yang nak letak .....kalau ikotkan hati aku nak jer aku letakkan wana merah mak ngah ..
Hehhehehehehe
Paper pown bos sy dah siapkan kerja bos.....
Esok nak tunjuk kT bos mcm mana okey x...
Kalau x okey :(   kena buat lain lah jawabnya...

5 comments:

piqa da bajitos said...

hijoo..sejuk kot mata dia,,hehe

Muhammad Khairuddin Lim said...

selamat bertugas...

Anim Daim said...

+piqa da bajitos: hehehhehe baru tenang jiwa noh..

Muhammad Khairuddin: Insyallah..thanks Ya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Mmg dah cantik tu..mesti Boss puji nih! :)

Anim Daim said...

cantik ler sangat....
hehehheheh

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura